неділя, 9 жовтня 2016 р.

Методи та прийоми роботи з обдарованими та здібними учнями на уроках школи ІІ і ІІІ ступенів

Методи та прийоми роботи
 з обдарованими та здібними учнями

 на уроках школи ІІ і ІІІ ступенів
  Звичайно, кожен вчитель мріє мати учнів, спроможних до високих показників успішності у вивченні саме його предмету. Але, між тим, дуже часто учні не тільки не виявляють обдарованість, а навпаки демонструють негативне ставлення до навчання взагалі.
      Та обставина, що все більше дітей не бажає вчитися, викликає тривогу, розгубленість, а у багатьох випадках страх і відчуття безпорадності майже у кожного вчителя. Спостерігається невтішна ситуацію, коли діти нічим не зацікавлені і апатичні до пізнання. Складається враження, що вони не піддаються навчанню. Але чи Звичайно, кожен вчитель мріє мати учнів, спроможних до високих показників успішності у вивченні саме його предмету. Але, між тим, дуже часто учні не тільки не виявляють обдарованість, а навпаки демонструють негативне ставлення до навчання взагалі.
      Але чи насправді це  так?    далі читати тут методи та прийоми роботи з обдарованими дітьми                                                                                                                                                                                                                                                                         

    Інноватика і творчість педагога – основні шляхи до успіху в роботі з учнями 

  Ви можете переглянути  презентацію тут   https://drive.google.com/open?id=0B5-W0hJ5dIujMFhEekdWSWJlTkk                        

Немає коментарів:

Дописати коментар